Имаш въпроси?

Клиент

KPMG, водеща консултантска компания, се свърза с нас от името на свой клиент – Uber. Имената и на двете компании са добре разпознаваеми в обществото и доказват, че когато сериозни фирми търсят надеждно решение на акустичен проблем, те се обръщат към Acousticforce.

Проблем

Uber имаше сериозен проблем с акустиката в няколко от своите конферентни зали. Заради конструкцията и използваните материали в интериора – основно стъкло и гладки повърхности – се получаваше силно ехо, нарушаваше се конфиденциалността на разговорите и се затрудняваше воденето на онлайн и присъствени срещи.

Особености на проблема

Конферентните зали имаха по две стъклени стени, една стена с голям телевизор и една със стена-дъска – всички повърхности, които отразяваха и връщаха звука. Клиентът искаше решението да е естетично и да не скрива нито остъклените витрини, нито ключовите елементи от обзавеждането, като телевизора или дъската.
Важно беше всяко помещение да отговаря на стандартите за акустичен комфорт в корпоративна среда – без кънтене, без преминаване на звук между помещенията и с осигурена конфиденциалност на разговорите.

Решение

Екипът на Acousticforce направи оглед на място, взе точни размери и извърши софтуерен анализ на акустичните параметри. Предложихме персонализирано акустично третиране с панели, създадени специално за всяка зала – с прецизни отвори за контакти, съобразени с позицията на телевизора и дъската. За първите 2 зали бяха проектирани и изработени 40 индивидуални панела, които пасваха до милиметър в пространството.

Изпълнение

Изработката и монтажът бяха изпълнени прецизно от нашия инженерeн екип, с внимание към всеки детайл. Всички панели бяха съобразени не само с интериора и техническите изисквания, но и с корпоративната цветова идентичност на клиента. След приключване на първия етап, клиентът беше толкова доволен, че ни възложи и нов етап от проекта – още 6 конферентни зали, за които отново изпълнихме индивидуални панели. Този път, по наша препоръка, клиентът добави и акустични завеси пред стъклените витрини, които бяха доставени чрез партньорска фирма.

Обобщение

Проектът за Uber, чрез партньорството с KPMG, показа как индивидуалният подход и акустичното инженерство могат да решат дори най-сложните задачи в корпоративна среда. Всяка зала вече осигурява отлична чуваемост, запазва конфиденциалността и е с подобрена работна атмосфера, без да се прави компромис с интериорния дизайн. След успешно приключване на първите 10 зали, бяхме поканени за нови локации в страната, включително Велико Търново и Варна.

Използвани материали

  • Персонализирани акустични панели

  • Акустични завеси (доставени чрез сертифициран партньор)

  • Индивидуални монтажни решения за интеграция с техника и обзавеждане

Свържете се с нас

имейл - икона

Имейл адрес

info@acousticforce.bg

адрес - икона

Адрес

НПЗ Искър, ул. "5004" 1, 1528, гр. София

Направи запитване